Tiket otvarate i šaljete na sledeći način:
1. Otvorite karticu za "Podrška" iz GamePanel-a, klikom na link.
2. Sada kliknete na dugme "Otvori tiket".

3. Sada je potrebno popuniti i izabrati tražena polja kako bi i vama i nama olakšali u rešavanju tiketa!
Naslov -> Ovde pišete naslov problema ili pitanja koje imate i poželjno je da bude što jednostavniji i razumniji naslov.
Server -> Ovde birate server za koji imate pitanje ili problem (Ukoliko imate više različitih problema (pitanja) sa više servera otvarate posebno tiket za svaki problem tj. pitanje).
Tip tiketa -> Ovde birate da li je tiket vezan za Pomoć, Pitanje ili Plaćanje.
Prioritet tiketa -> Ovde realno kako vi procenite odaberete da li je tiket veoma hitan, hitan ili nije hitan.
Poruka -> Ovde opisujete problem ili pitanje i pre slanja obavezno pročitate da li to što ste napisali ima smisla i da li je razumljivo.

Nakon što popunite i izabere sva polja idete na "Pošalji". I uspešno ste poslali tike našoj tehničkoj podršci!
Veoma je bitno da budete strpljivi i sačekate. Odgovaramo na svaki tiket i nijedan ne zanemarujemo!
Molimo vas da budete strpljivi i da ne spamujete na tiketima tj. da ne šaljete više istih tiketa, jer ćemo u suprotnom biti primorani da vas kaznimo!
Vaš eGear Tim!